
Ajankohtaista
Yhdistyksen kevään 2019 toiminnot alkavat viikolla 2 ja 3.
Yhdistyksen kevään 2019 toiminnot alkavat viikolla 2 ja 3.
Kimppakävely ja toiminnalliset tuokiot aloittavat viikolla 2. Vertaisryhmät aloittavat kokoontumiset viikolla 3. Vertaisryhmien kevään tapaamisajat voit tarkistaa täältä. Liikuntaryhmistä torstain jooga alkaa viikolla 2, muut liikuntaryhmät viikolla 3. Kevään liikuntalukujärjestys löytyy täältä. Ruususet ja Maskimiehet-uniapneaa sairastavien pienryhmävalmennukset alkavat viikolla 6. Liikunta- sekä pienvalmennusryhmissä on vielä muutamia paikkoja vapaana ja voit tiedustella niitä yhdistyksen toimistolta 0400-164 021 tai toimisto@kanta-hameen-hengitys.fi Toiminnalliset tuokiot,kimppakävely sekä vertaisryhmät ovat kaikille avoimia ja maksuttomia, eikä niissä ole ennakkoilmoittautumista. Tapahtumakalenterista voit tarkistaa kevään tulevia tapahtumia.Muutos: Toimisto aukeaa maanantaina 7.1.19 ko 8.00
Yhdistyksen joulun aukioloajat
Tukea savuttomuuteen lasta odottaville vanhemmille
Hengitysilmanlämmitin esittely toimistolla 29.11.18 klo 13:30
Anna äänesi Vuoden vapaaehtoistoiminnalle
Yhdistyksen toimisto poikkeuksellisesti kiinni 22.11.18 klo 9.30-11.30
Lapsen oikeuksien viikko ja Mielenterveysviikko
Samaisella viikolla, viikko 47 vietetään myös Mielenterveysviikkoa, jonka vuoden 2018 teema on Mun elämä,hyvä elämä. Mielenterveysviikko nostaa esiin ajankohtaisia mielenterveyteen liittyviä teemoja, tuo esille epäkohtia, tekee parannusehdotuksia ja vaikuttaa asenteisiin.
Pitkäaikainen hengitys- ja keuhkosairaus ja omahoidon vastuu voivat uuvuttaa sekä sairaan itse että myös sairaan omaisen. Katukiikari 2/18 lehdessä FinFami-Kanta-Hämeen Mielenterveysomaiset ry:n Hanna Vilkka kirjoitti sairastuneen omaisen jaksamisesta ja mielenhyvinvoinnista artikkelissa Yhdessä- tukea,toivoa,mukana. Löydät artikkelin Katukiikari 2/18 lehdestä sivuilta 10-11. Ehkäisevän päihdetyön viikkoa vietetään 5.-11.11.18.

Sairaanhoitaja-opiskelija Elisa työharjoittelussa yhdistyksessä viikoilla 45-49
Hei!
Nimeni on Elisa Mantere ja olen 25-vuotias Hämeenlinnalainen sairaanhoitajaopiskelija. Olen opinnoissani jo loppupuolella ja valmistun keväällä 2019. Harrastan ratsastusta, ulkoilua ja lukemista. Harjoittelujaksoni tässä yhdistyksessä on viiden viikon mittainen ja halusin tänne harjoitteluun, koska hengityselimistöön liittyvät asiat ovat erittäin mielenkiintoisia. Olen opintojeni alusta asti ollut kiinnostunut hengityselimistöstä ja sen sairauksista. Odotan innolla tapaamisia jäsenten kanssa sekä oppivani paljon yhdistystoiminnasta!
Elisa ManterePorraspäivien tempaus 9.11.18 klo 10:00-14:00
